22 Mart 2009 Pazar

Deniyorum,çabalıyorum hatta zorluyorum...
ama olmuyor.
giden birşeyleri yerine koymak,farklılıları kabullenmek o kadar zor ki.
Söylüyorum,istiyorum hatta diretiyorum...
ama olmuyor.
karşındakinden sevgi dileniyormuşsun gibi hissedersin böyle zamanlarda ,bunu kaldırmak o kadar zor ki.
Söylemiyorum,istemiyorum hatta umursamıyorum...
ben artık senin değilim.Biz olmak o kadar zor ki
Artık sen deniyorsun,çabalıyorsun hatta zorluyorsun...
Söylüyorsun,istiyorsun hatta diretiyorsun...
ama olmuyor ve olmayacak.
karşımda durmuş yaşlı gözlerle "benden bu kadar kolay vazgeçme "dediğin an anladım.Beni hiç anlayamamış birine dönmem o kadar zor ki.
Senin beni görebilmen o kadar zor ki.

3 yorum:

  1. ___ooo çok içten hissettim acıyı ... bu beni biraz korkuttu ....__

    YanıtlaSil
  2. :) Korkma birşey yok
    sadece yazı o kadar
    gerçekle hiçbir ilgisi yok;)

    YanıtlaSil