17 Şubat 2009 Salı

İçimdeki parçanı yanına alıp giderken,
tüm kinime ,nefretime, çağresizliğime rağmen
dönüp bakmadım arkandan.
Söylemedi dudaklarım içimden geçen küfürleri,
sana olan düşkünlüğümü farkettirmedi hiçbir kelime.
Oysa söylediklerimi duymanı isterdim,
anlamanı isterdim beni,bana kattıklarını ve benden götürdüklerini.
Bilmiyorum;
belki de aynı şeyleri sende hissediyorsun şu anda ,
belki de ilk defa ikimiz aynı fikirdeyiz seninle,
belki de aklının köşesinden bile geçmiyordur gözlerim.
Artık önemli değil zaten ne düşündüğün ne hissettiğin,
sadece ben olmak istiyorum hayatta sensiz ve sakin:D

3 yorum:

  1. "sadece ben olmak istiyorum hayatta sensiz ve sakin" parçala beni tuba yaaaaaa!!!

    YanıtlaSil
  2. bu arada, senin macaron'lara bakıorum ama hala bulamadım...öle..

    YanıtlaSil
  3. __ ben de "belki de aklının köşesinden bile geçmiyordur gözlerim" kısmına vurgu yapmak isterim..... tuba o müthiş fotolarından da isteriz bloguna :)__

    YanıtlaSil